FAQ items aan het laden...
Home2021-09-13T16:10:32+00:00

Hardlopen…

Bepaal zelf hoe ver je wil gaan. Beginnen met Start to Run, jouw 10 km tijd verbeteren, een marathon lopen of samen met de groep lekker erop uit om te werken aan jouw conditie. Je traint 2 keer per week en in het weekeinde zijn er loopgroepen voor een lange duurloop in de natuur. Het kan allemaal…

meer over…

Baanatletiek…

Atletiek is zowel een individuele sport als een teamsport. Individueel lopen, springen en werpen of een estafette met het team.  Zowel op de weg als op de atletiekbaan. Met atletiek gebruik je veel verschillende spieren. Lichaamsbeweging kan alles verbeteren, van een beter humeur tot een gezonder leven.

meer over…

Sportief wandelen…

Met sportief wandelen train je je conditie en uithoudingsvermogen. Je ademhandeling gaat sneller dan bij gewoon wandelen, maar je bent nog wel in staat om een gesprek te voeren. Bij sportief wandelen loop je in een stevig tempo (6 tot 9 kilometer per uur). Je armen bewegen hierbij mee.

meer over…

Atletiek Vereniging Flevo Delta

Samen sporten voor je fitheid en plezier…

Atletiek Vereniging Flevo Delta is opgericht op 26 mei 1981 en aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Atletiek Unie (KNAU). Met circa 465 leden behoort Flevo Delta tot de grotere atletiekverenigingen in de regio. Ongeveer de helft hiervan is recreatiesporter, de andere helft bestaat uit jeugdleden en wedstrijdatleten.

Sporten Is Voor Iedereen

Wat kan ik doen bij Flevo Delta…

LEES MEER …

Neem de eerst stap op dinsdag 31 augustus
en doe mee met Start to Run

Bij ons kun je lopen op jouw niveau, of je een beginner bent of meer gevorderd.
In onze loopgroepen train je altijd met professionele trainers.
Je loopt heerlijk buiten.
Je wordt fitter én ontmoet loopmaatjes voor het leven.

LEES MEER …

FlevoDelta magazine

Alles over ons, voor jou…

Waarom een hardloopschema?

Hardlopers zijn er in vele vormen en maten. De één vindt 5 km genoeg, de ander focust zich op het lopen van een marathon. Waar voor de één

Waarom is wandelen gezond…

Dagelijks minstens een half uurtje lopen, daar kan geen pil tegenop. Hart en longen worden er sterker van, je geheugen wordt beter. En het is heel goed

Hallo bezoeker!

Welkom bij de nieuwe website van FlevoDelta! Deze is helemaal vernieuwd, maar we zijn er nog lang ziet.

Ga naar de bovenkant